Příklady rozvojových programů: Profesionální prezentace
Jak je pro vás
důležité, aby vaše prezentace byly přesvědčivé, snadno zapamatovatelné a
motivující?
Vynikající prezentační dovednosti jsou v dnešním vysoce konkurenčním
prostředí tím, čím se úspěšný manažer odlišuje od ostatních. Zvládnutí těchto
dovedností je klíčové pro váš osobní úspěch a profesionální image
společnosti, pro kterou pracujete.
Téměř každý druh vaší
transakce ve firmě vyžaduje určitou míru prezentačních dovedností. Jestliže
seznamujete nového kolegu se základním chodem kanceláře, předáváte
spolupracovníkům zprávy z jednání nebo informujete členy představenstva
o průběhu vývoje nové služby, ve všech těchto případech vlastně prezentujete.
Absolvováním tréninku "Prezentační dovednosti":
-
Získáte větší sebejistotu při zahájení a vedení prezentací.
-
Posílíte přesvědčivost a jasnost svých
prezentací.
-
Zvýšíte úspěšnost svých obchodních jednání.
Vaší společnosti
se vložená investice vrátí v podobě zvýšené produktivity firemních schůzí a
jednání, posílení efektivity interní a externí komunikace a zlepšení firemní
kultury a profesionality image.
mediální komunikace
Komunikujte efektivně klíčová sdělení vaší organizace
K účinné komunikaci klíčových sdělení společnosti je zapotřebí více než dobrá prezentace nebo tisková zpráva. Ať už jde o prezentaci na valné hromadě nebo televizní interview, je zásadní, aby představitelé společnosti byli vybaveni nezbytnými dovednosti a technikami, aby dokázali účinně komunikovat s veřejností.
Dynamicky se rozvíjející mediální prostředí, široká škála nových prostředků internetové komunikace a narůstající očekávání veřejnosti zvyšují požadavky na tiskové mluvčí a manažery komunikující s veřejností. Každá organizace potřebuje porozumět a zvládat tyto změny, aby zajistila efektivní komunikaci svých klíčových sdělení, která podporují dosahování jejích strategických cílů.
Spolu s našimi spolupracovníky - profesionálními moderátory a novináři s dlouholetými zkušenostmi z celostátních médií (Česká televize, NOVA, Mladá fronta DNES atd.), kteří přednášejí mediální komunikaci na vysokých školách - poskytujeme klientům tréninkové a poradenské programy, zaměřených na jejich specifické potřeby v následujících oblastech:
-
Rozhovory pro tisk, rozhlas, televizi
-
Tiskové konference
-
Formulace klíčových sdělení
-
Strategická komunikace
Komunikační dovednosti manažera
Budujte svůj úspěch na pevných
základech kvalitních komunikačních dovedností
V dnešním pracovním prostředí zvyšují nové
technologie počet lidí, se kterými přicházíme do styku a čas pro
budování vztahů se stále zkracuje. Schopnost efektivně komunikovat a
předcházet tak konfliktům a nedorozuměním je proto stále více žádaná a oceňovaná.
Úkolem manažerů je zapojit, motivovat a inspirovat
zaměstnance. Úkolem zaměstnanců je vykonávat svou práci v souladu se svou
pracovní náplní. Obě strany své zodpovědnosti chápou. Tak proč to nefunguje?
Proč nedosahujeme vyšší výkonnosti?
Nejčastěji je na vině nedostatek komunikačních
dovedností. Ty však nejsou, na rozdíl například od temperamentu, vrozené. Lze je
tedy rozvíjet a zlepšovat, a to v mnoha případech se zásadním pozitivním vlivem
na pracovní i osobní život.
V tomto tréninkovém programu rozvíjíme
nejdůležitější
manažerské komunikační dovednosti, potřebné jak pro každodenní styk se zaměstnanci a
obchodními partnery, tak pro zvládání těch nejnáročnějších komunikačních
situací.
Na tréninku:
-
Identifikujete svůj komunikační styl.
-
Zjistíte, jak váš komunikační styl ovlivňuje vaše vztahy na pracovišti a naučíte
se předcházet zbytečným konfliktům a nedorozuměním.
-
Získáte sebejistotu při sdělování zpětné vazby a sami dokážete na
zpětnou vazbu adekvátně reagovat.
-
Zefektivníte a zkvalitníte svou komunikaci s lidmi, se kterými
jste doposud „nemohli vyjít“.
Manažer jako kouč
Proč koučovat?
Jak se vám vrátí investice vašeho času a energie, kterou do koučování vložíte?
Úspěšní manažeři vědí,
že výkonnost a motivace členů jejich týmů má přímou souvislost s kvalitou jejich
vzájemného pracovního vztahu. Uvědomují si, že angažování se v profesním rozvoji
jejich pracovníků a jejich zapojení do rozhodovacího procesu je účinnou cestou
k úspěchu.
Manažeři v mnoha firmách pojímají koučování pouze v úzkém
kontextu zvyšování výkonnosti, nicméně výzkumy dokazují, že toto pojetí vede ke
krátkodobým výsledkům a nepodporuje spokojenost zaměstnanců.
Lidé jsou motivováni k vyššímu pracovnímu nasazení, pokud
je jejich práce naplňuje. Manažeři, kteří dokáží vytvořit podmínky, které
stimulují výkonnost a radost z práce, zjišťují, že lidé jsou do své práce více
zapojeni a motivováni k dlouhodobému rozvíjení svých dovedností.
Tréninkový program “Manažer jako kouč” pomáhá manažerům:
-
Vytvářet a podporovat prostředí pro otevřenou komunikaci
-
Posilovat kreativní myšlení členů svého týmu, jejich
flexibilitu a adaptabilitu
-
Efektivně využívat a rozvíjet potenciál lidí
-
Zvyšovat produktivitu členů svého týmu
Manažer A vůdce
Rozviňte své
vůdcovské a manažerské schopnosti
Úspěšné firmy vyžadují, aby jejich vedoucí pracovníci byli jak
dobrými manažery, tak vůdci – vizionáři, kteří dokáží zvládat změny, vytvořit
vizi a získat pro ni svůj tým, vytvořit podmínky pro dlouhodobý růst. Vůdcové
musejí umět formulovat vizi, ale také disponovat schopnostmi řídit její
implementaci.
Tréninkový
program pomáhá manažerům budovat vysoce výkonné týmy rozvinutím pěti klíčových
postupů, které utvářejí výkon jednotlivců: poslání, cíle, zpětná vazba, ocenění
a podpora.
Cíle tréninkového programu “Manažer a
vůdce”:
-
Získávat podporu pro vytvořenou vizi a strategii
-
Stanovovat cíle tak, aby podpořily motivaci lidí
-
Vytvářet pracovní podmínky, které podporují sdílení zodpovědnosti
-
Poskytovat zpětnou vazbu konstruktivním a motivujícím způsobem
-
Poskytovat uznání a ocenění členům svého týmu v návaznosti na jejich pracovní
výsledky